Aanbod Verkocht

AZAM 6

19.500,- 1966 130.000 km

In Luik werd deze AZAM6 gevonden, in de jaren ’90. Toen al best een zeldzame verschijning. Hij werd naar Nederland ontvoerd en daar gerestaureerd. We weten niet precies hoe hij eraan toe was, maar hij kreeg in ieder geval nieuwe bodemplaten en wat andere delen. 

2cv AZ

15.000,- 1967 52.000 km

Eendjes werden niet voor de eeuwigheid gemaakt. De lage prijs gaf geen ruimte voor materialen van hoogwaardige kwaliteit en het bedrijfsmodel van Citroën vond het na een jaar of 8 ook weer hoog tijd voor vervanging. Ons klimaat en weinig onderhoud deden er nog een schepje bovenop, resultaat is dat er niet veel echt oude eendjes meer over zijn.

Verkocht

Dyane 400

13.000 1980 53.000 km

De opvolger van de besteleend -AK 400- werd in Spanje Dyane 400 genoemd. De rest van Europa noemde hem Acadiane. De laadbak was vergelijkbaar met die van de AK 400, het onderstel was echter een stuk langer om de neus van een Dyane te laten passen. Het voordeel hiervan was dat je een stuk meer ruimte achter het stuur had. Ook was de stroomlijn beter en had hij iets meer vermogen, waardoor je zowaar vrachtwagens in kon halen! 

Verkocht

HY

10.000,- 1969 92.000 km

Gevonden in departement Lot, in het stadje Figeac.  In 2004 werd hij nog technisch gekeurd, sinds 2005 staat hij stil. 

HY

9.000,- 1965 85.000 km

Deze HY is een paar jaar geleden uit Frankrijk gehaald. Hij kwam uit de buurt van Clermont-Ferrand en stond al een tijd stil. 

2cv6 Spécial

20.500,- 1986 60.000 km

Frankrijk, Spanje, Servië en Holland, dit eendje heeft flink wat verblijfsplaatsen gehad. Wij ontmoetten hem ooit met 30.000km op de teller en kochten hem terug met 48.000. Nu heeft hij 60.000 net achter de rug en zijn we blij dat we hem weer terug hebben en er een nieuwe eigenaar voor kunnen zoeken.

2cv6 Spécial

27.950,- 1986 80.000 km

Deze eend startte zijn leven in de kop van Noord-Holland, waar hij in de eerste 5 jaar van zijn leven 62.000km aan zijn teller toevoegde. In ’96 vertrok hij naar het eiland Texel, waar hij zelden gebruikt werd en de laatste 20 jaar geschorst in de schuur stond. 

2cv6 Spécial

23.950,- 1985 39.000 km

In 2009 verkochten we deze eend al eens. Toen had hij 23.000km gereden. Hij heeft twee eigenaren gehad, die beide op hun manier goed voor de auto zorgden.

Verkocht

H Démenagements

9.500,- 1950 48.000 km

In ’48 kwam de eerste H op de weg, later ontwikkelde hij zich tot HY. De bus kon op allerlei verschillende manieren verbouwd en aangepast worden aan jouw bedrijfswensen. 

Verkocht

HY Pickup

13.000,- 1971 121.000 km

Deze HY kwam in ’71 op de weg en heeft rondgereden in de Vaucluse. Een heerlijk warme en droge streek, met veel wijnbouw. Getuige een stickertje achterop werd hij technisch gekeurd in het dorpje Isle sur Sorgue, zijn thuis zal vast niet ver weg geweest zijn.

HY Igloo

12.000,- 1972 69.000 km

De HY is erg modulair bedacht. Met een vrij ruim interieur en rechte hoeken kon je er veel volume in kwijt en timmerde je er makkelijk een interieur in. Ook werd hij door diverse carrosseriebouwers eenvoudig verlengd en verhoogd. 

Verkocht

Ami 6 Berline

19.950,- 1969 106.000 km

Soms komt het goede van ver. Zoals deze Ami 6, die we een aantal jaren geleden in Servië vonden. We kochten hem in Novi Sad van de tweede eigenaar.