• Alles
  • Electrisch
  • 2cv
  • Dyane
  • Fourgonette
  • Ami
  • Mehari
  • Elektrisch
  • Electric
  • HY
  • Anders
  • Other
2cv6 Spécial2cv6 Spécial

17.500,-
10 april 1990
12.000km

Het fabrieksfiliaal Champs de Mars in Parijs regelde auto’s voor buitenlandse klanten en andere speciale leveringen. Zo ook dit eendje, een 2cv6 Spécial in Blanc Meije, met luxer Club-interieur. Op 11 oktober 1990 werd hij geregistreerd, een paar maanden na het einde van de productie in Portugal. Zijn afleverbeurt werd bij Champs de...

2cvE ‘88 Vert Embrun2cvE ‘88 Vert Embrun

52.500,-
10 april 1988
75.000km

Onze 2CVE’s bouwen we op ons EV-chassis. Een gegalvaniseerd frame, met daarin de accu’s. Hierdoor heeft hij een mooi laag zwaartepunt, het extra gewicht drukt hem iets meer in de veren en zorgt voor meer comfort. De elektrische motor heeft voldoende vermogen en toerenbereik om je – zonder te schakelen – soepel en...

2cv6 Spécial2cv6 Spécial

27.750,-
10 april 1990
2.500km

Een geluk bij een ongeluk? Het leven van deze 2cv heeft heel lang op pauze gestaan. Op 26 april ’90 kwam hij ter wereld, op 30 mei stond hij in Brussel bij de Belgische importeur en op 24 augustus vond hij een eigenaar in Mechelen. Een tijdje daarna ging het mis. De geit,...

2cv A2cv A

9.950,-
10 april 2025
46.000km

No. 34556, de productie begon al wat sneller te lopen. In ’49 waren het er maar een paar honderd, in ’50 en ’51 een paar duizend, nu rolden er tienduizenden de fabriek in Levallois uit. Ook werd de 2cvA, met 375cc en 9pk steeds verder ontwikkeld. Deze eend is er nog een van...

Ami 6 BreakAmi 6 Break

9.500,-
10 april 1967
96.000km

Vanaf ’64 was de Ami 6 ook in een Break-versie te bestellen. Het werd een succes, want mensen gingen, naast hun familie en zichzelf, steeds meer spullen vervoeren. Voor het picknick-tripje in het weekend, de vakantie naar het zuiden of gewoon op een doordeweekse dag naar het werk. De achterklep was groot, de...

AcadianeAcadiane

13.500,-
10 april 1980
56.000km

Ooit heette hij in Spanje Dyane 400, maar hier in Nederland vindt hij het ook prima als je hem Acadiane noemt. Sinds een tijdje is hij hier prima ingeburgerd en klaar voor vertier. Hij begon zijn leven in de buurt van Tarragona waar hij twee eigenaren kende. Hier in Nederland kende hij er...

2cv6 Club2cv6 Club

16.250,-
10 april 1987
32.000km

De heer Lomans bestelde deze witte eend in het luxe Club model en kreeg hem op 2 juni 1987 geleverd. Wellicht wist hij al dat de productie in Frankrijk en daarmee de import in Nederland zou gaan stoppen. In het najaar leverde de importeur aan het Stadionplein de laatste exemplaren, waarna sommige liefhebbers...

M35  No. 473M35  No. 473

79.500,-
10 april 1971
70.000km

De allerlaatst gebouwde M35. | NSU droomde in de jaren ’60 van een nieuw type motor. Citroën droomde vanaf ’69 een stukje mee. Het resultaat was de M35. Een coupé-model op basis van de nieuwe Ami 8, met een enkel-schijfs Wankelmotor en Citroëns fantastische hydropneumatische vering. Het was een prototype dat onder het...

HY IglooHY Igloo

9.500,-
10 april 1972
69.000km

De HY is erg modulair bedacht. Met een vrij ruim interieur en rechte hoeken kon je er veel volume in kwijt en timmerde je er makkelijk een interieur in. Ook werd hij door diverse carrosseriebouwers eenvoudig verlengd en verhoogd.  Ook was hij leverbaar als chassis-cabine, waar een carrosseriebouwer zijn creatie op kon zetten....

Load More

Einde van het aanbod

Nog niet uitgekeken?

Eenden en andere klassieke Citroëns, daar draait het om bij ons in de 2CVgarage. Maar we zijn niet helemaal eenkennig, ook elders is schoonheid en plezier te vinden.

 

Fraaie modellen met een ander merk op de grille, leuke automobiele projecten voor de hobbyist, iets modernere Citroëns, onderdelen die we in een partij gekocht hebben of die ons magazijn uitpuilen , coole brommers, fraaie meubels, modelautootjes, hoepelrokken of design-klompen. 

 

Gewoon alles wat we leuk vinden of leuk gevonden hebben en nu een nieuwe baas zoekt! Kortom: Voitures, etc.